אם אתה חדש כאן, הקפידו לתפוס מתנת החינם שלך, על מימין, לפני שאתה עוזב. תודה על הביקור!
יש לי בעיה, כי הוא שוקל כל כך כבד עלי ואני צריך לקבל את זה מהכתפיים שלי, אז החלטתי לחלוק הודעה על כך. אני מגיע לנקודה שלי עוד רגע, כל כך פשוט לבצע יחד.
בסוף השבוע היה לי להשתתף באירוע משפחתי. אמנם, היתה לי שיחה עם חבר, כי לא ראיתי הרבה זמן. אבל קודם, תנו לי רק לספר לכם קצת על החברה הזאת לפני שאני מגיעה לשיחה היה לנו ...
כ ... לפני 7 שנים, הוא אובחן עם גידול במוח בגודל של כדור רך. כנראה שזה היה גדל ב -30 השנים האחרונות. אם מקולקל במשך 6 חודשים, הוא היה מת. אבל, למזלו, זה השפיע המוח שלו כל כך דרסטי בתקופה כה קצרה של זמן, כי זה גרם לו להיות תאונת דרכים. כאשר לקחו אותו לבית החולים, אז הם מצאו את הגידול. בתוך שבוע, המנתח לנתח אותו כדי להסיר אותו עם כמעט סיבוכים. כולם היו נדהמים כל כך אסירת תודה!
בעלי קורא לו הכי הרבה מזל, אדם חסר מזל שהוא פגש אי פעם.
אז עכשיו, תן לי להמשיך בשיחה שהיתה לי איתו ...
הוא היה לוקח על כמה זמן כבר מאז הגידול קרה וכמה עלות הניתוח ... על 110,000 $. לדבריו, ביטוח תשלום 1/2 והוא סירב לשלם את השאר ...
... היה נדמה לי ששמעתי אותו לא נכון, אבל לא, שמעתי אותו כראוי ...
... הוא סירב לשלם את שארית של הצעת החוק. לא יכולתי להאמין למשמע אוזני ...
... וזו בעיה, כי הוא שוקל עלי.
הוא עומד על הטקס, מסרב לשלם את שכרו של הרופא ... חשבתי אפילו, האיש הזה הציל את חייו! הוא אדם אמיד מאוד מבחינה כלכלית כל כך לא כמו שלה לא יכולה להרשות לעצמה לשלם את החשבון, הוא סירב לשלם את זה כי הוא הרגיש הביטוח צריך לכסות את מלוא הסכום. רייט או לא, האיש הזה הציל את חייו! אני לא יודע איך הוא יכול לחיות עם עצמו. אני אישית, לא תוכל לישון בלילה. אני יודע שהיקום היה בצד שלו לפני, אני לא יודעת איזה מזל הוא יהיה המצב עוד יתעורר.
זכור ... מה שאתה נותן, אתה מקבל בחזרה ...
אז עכשיו, קחו את האיש הזה ... רופא. הוא למד בבית ספר במשך 8 שנים + של חייו, שלא לדבר על שכר הלימוד בקולג' ההתמחות, כדי להציל את כל העמים ניזונה בתקווה להתפרנס בכבוד לעשות זאת ...
... ויש שם לאורך הדרך, בהנחיות צעדים של קופות החולים ושירותי בריאות. עולמו מתהפך. תשלומיו נחתכים באופן דרסטי והרופא מרגיש את הלחץ. יש לו אנשים, כמו חבר שלי, כי הם מסרבים לשלם את החשבונות שלהם, ואני בטוח שזה קורה פעם אחר פעם, במיוחד במצב הכלכלי הנוכחי.
אני באמת מרגיש את הרופא הזה ואחרים כמותו, כי רדף את חלומם ... הם אפילו להציל חיים, אבל הם נדפקת בסופו של דבר.
אז זה מוביל אותי הכותרת שלי זה לכתוב ... ספר חכם של חוכמת רחוב, לאיזה כיוון הוא טוב בעסקים?.
לפני זמן לא רב, להיות ספר חכם כמו רופא, היה ...
... אנשים הלכו לבית הספר ולאחר מכן לקולג' במרדף אחר מקצוע לכל החיים והם עבדו במקצוע הזה במשך 20 + שנים עד הפרישה. לצערנו בימים אלה, כאשר אנשים בוגר מכללה, הרבה מהם חייב הלוואות משווים את תשלום המשכנתא החודשי, כך הם מתחילים את הקריירה שלהם להיות בחוב לבנק או הממשלה ...
הרבה ... אפילו לא יכול לקבל, או לשמור את העבודה בשל הכלכלה לאלץ חברות כדי לצמצם ולפטר את עובדיהם. לא יכולתי לדמיין מנסה להתחיל בפועל במשק זה.
בימים אלה, אני חושב חוכמת רחוב, יצר ההישרדות ואת היכולת לחשוב מחוץ לקופסה, יש הרבה יותר יתרונות ...
יש אנשים לוותר בקולג', או ...
... הם נתנו שנים וחצי העבודה שלהם רק כדי להיות מפוטר, והם רוצים להשתלט על עתידם. אני לא נגד המכללה (וגם האירוניה כאן היא כי הבן שלי רוצה להיות רופא), אני פשוט מאמין שאם יש לך לא משנה מה היחס, תוכלו למצוא דרך להצליח.
עם כל הטכנולוגיה בקצות האצבעות שלנו, אנשים נוהרים לאינטרנט בחיפוש אחר דרך טובה יותר, חיים טובים יותר. הן מאמצות את הסיכונים והאתגרים, כי הם מבינים כאשר הם לקחו סיכון עצום לצד השני, רוב נשארים עם כלום בסופו של דבר. הם הולכים לאורך השביל של אי ודאות הכל רדיפת חופש כלכלי, רוצה לשלוט על החיים שלהם במקום בחיים שלהם להשתלט עליהם.
חייתי את שני הצדדים של נושא זה. הלכתי לקולג' כדי לקבל eduation על הקריירה שבחרתי ...
רק ... להיות שפוטרו. אתה יכול לקרוא עוד על המסע שלי , אם תרצה.
לפני שנים, עשיתי את הבחירה להיות חוכמת רחוב. אני משווק באינטרנט ולחיות חיים נדיר.
הכובע שלי יוצא כל אחד ואחד מכם לוקח סיכון במרדף על דרך טובה יותר!
שמור על חתירה כי אתה רק להיכשל ...
אם אתה ... צא!





















26 יולי 2011 בשעה 03:36
אני מסכים! רחוב חכם definitly בעל השפעה גדולה יותר בעסקים. יש להם תחושה של ביטחון ונחישות. הם סומכים על עצמם.
אני מכיר אין ספור ספרים "חכמים" אנשים שיודעים בדיוק מה לעשות כאשר הם שיגידו לי איך לעשות את זה, אבל אין החלטיות וביטחון עצמם לנקוט צעדים חשובים עבור עצמם.
הדבר הגדול הוא שכאשר מוסמך "חכמים הספר" אנשים יכולים להפוך רחוב חכם השילוב הזה הוא חזק.
[סוג] האחרון של Jacquelyn .. הבית עסקים חכם הושק רשמית!
[ תגובה ]
12 מאי 2010 בשעה 01:58 בבוקר
היי שרון,
אני מסכים עם יוסי. שילוב של שני ספרים חוכמת ו חוכמת רחובות יהיה מועיל יותר לאורך זמן. אתה צריך להיות ספר חכם כדי להיות מסוגל לקבל את ההחלטה הנכונה, אבל חוכמת רחוב כדי להיות מסוגל לחשוב על הרגליים.
מאמר גדול ..
שיהיה לך יום נהדר
הקטור Cuevas
. - = הבלוג האחרון של הקטור Cuevas .. 5 דרכים לשפר את שיעורי ההמרה בבלוג שלך = -.
[ תגובה ]
שרון הרטמן תגובה:
12 מאי 2010 בשעה 19:47
שילוב חזק מאוד בחיים!
תודה על שיתוף הקטור
שרון
[ תגובה ]
7 מאי 2010 ב 17:52
היי שרון,
אני מאמין כי שילוב של חוכמת הספר ואת חוכמת הרחוב הוא שילוב מושלם צורך בשלב זה.
עם זאת, כאמור רון שרווד כאן:
"אנשים שהם מיומנים באזור פעמים רבות לא יכול להתמודד אם הם היו צריכים לעשות שינוי. רחוב אנשים חכמים תמיד מוכנים ומחפשים שינוי. "
כל מה שאני יכול לומר הוא שאני לגמרי מסכים עם זה.
כמי שבא מהצד ספר חכם של המטבע, אני בעצב מצאתי את עצמי במצב הזה בזמן ראיתי אחרים (רחוב Smarts), אשר מיומן להשיג הרבה יותר בכמות זמן קצר יותר.
אבל בכל מקרה, זה לא מה יעצור אלה שואפים
לעשות את מה התשוקה שלהם הוא כל העניין.
כי רק זה יהיה לתדלק את האדם כדי לשמור על קשר ו
לעשות מה שצריך לעשות כדי להפוך את התשוקה להיות
המציאות.
תודה דונה עבור להזכיר לי את זה תודה שרון עבור רשומה זו.
. - הבלוג האחרון = של יוסי שטיינבלט .. כיצד להוסיף פייסבוק כמו כפתור לבלוג שלך = -.
[ תגובה ]
שרון הרטמן תגובה:
7 מאי 2010 ב 10:38
היי יוסי,
אני גם מאמין שילוב של שניהם יתברר שילוב רב עוצמה ומושלם. אני גם מסכים עם
לך על החתירה התשוקה של האדם, כי זה יהיה הדלק כדי למנוע מהם ללכת ... בלי זה,
הם יישארו תקועים במצב אומלל או גרוע מכך, הם יוכלו לוותר ולהפסיק. שלו היה שלי
חוויה שאנשים "חוכמת רחוב" נוטים להיות לא משנה מה היחס המאפשר
להם להתמודד טוב יותר עם שינויים ומכשולים שמגיעים דרכם.
כדי בעקבות התשוקות שלנו!
שרון
[ תגובה ]
7 מאי 2010 ב 02:09
גדלתי במשפחה של "חכמים הספר" אנשים. ההורים שלי הם רופאים, כך גם אחי גיסה, ועוד אח גיסה הוא עורך דין.
יש לי דודים ודודות כי הם בתחום ומהנדסים רפואי.
להיות "חוכמת רחוב" באמת כל הכבוד אם אנחנו רוצים דרך מהירה יותר ליצור עושר. רוב מה שלמדתי בעולם העסקים בוודאי לא לימדו אותי בבית הספר.
פירסום נהדר!
אדי
. - הבלוג האחרון של אדי = אספיריטו .. האש מוכן,, המטרה! = -.
[ תגובה ]
שרון הרטמן תגובה:
7 מאי 2010 ב 11:01
היי אדי,
אני חייב להסכים איתך ... להיות בשליטה על חיינו העתידיים, הוא בהחלט כל הכבוד. אנחנו עושים את הבחירות שלנו ולא של מישהו שמכין אותן עבורנו.
שלו מצחיק (טוב, לא באמת), איך אחרי כל כך הרבה שנים של המכללה, אנשים לא מוכנים באמת עובד בעולם האמיתי. את הידע אנו משיגים מלהיות בעולם האמיתי הוא ... לא יסולא בפז.
להצלחה
שרון
[ תגובה ]
7 מאי 2010 בשעה 11:09 בבוקר
וואו שרון! וואו! הודעה זו הסיבה שאני אוהב להיות חבר שלך. זה היה חזק מאוד. אני מסכים איתך, כי הרחוב הוא חכם יותר, אבל אני מאמין כי ספר חכם גם פותח דלתות שלא יהיה זמין דרך אחרת.
שוב, סופר גדול שלאחר שרון!
בכבוד רב,
דוד היינס
. - הבלוג האחרון = דוד של היינס .. למה כל הסיכויים שלי נשבר? = -.
[ תגובה ]
שרון הרטמן תגובה:
7 מאי 2010 ב 11:05
היי דוד,
שילוב יתברר חזק מאוד. לשניהם יש יתרונות וחסרונות ... כמו רוב הדברים בחיים.
תודה רבה דוד
שרון
[ תגובה ]
6 מאי 2010 בשעה 11:15
אני מכיר אנשים הרבה יותר מדי, כי הם מבריק בכיתה מושג בעולם האמיתי.
רבים מהם הם "מצליחים" לעשות עבודה שגרתית במשך שנים רבות, להשיג קצת להרוויח שערורייתי.
אני לא מודד הצלחה בדולרים, ולא ניתן למדוד אינטליגנציה במונחים של כמה הפיטום אתה יכול להקיא בלי לשאול רשות, כי מוחות האכלה.
כבוד שרון, על ביצוע הבחנה בין השכלה ואינטליגנציה. תמיד שאלתי את עצמי איזה סוג של תעמולה נוח קשור 2 מלכתחילה.
. - הבלוג האחרון = דוד של מריל .. אתה יכול להיות מוצלח Blogger בעקבות אלה רק 3 שלבים? = -.
[ תגובה ]
שרון הרטמן תגובה:
7 מאי 2010 בשעה 11:21
אני תמיד אוהב לקרוא replys שלך לדוד ההודעות שלי, אתה נותן לי הרבה חומר למחשבה של ...
הצלחה נמדדת באופן שונה על ידי כל אחד ואחד מאיתנו. אני מאמין כי אדם הולך לבית ספר ומקבל חינוך הוא לא יותר או פחות טוב יותר מי הוא משתמש החיים כמורה שלהם בעקבות התשוקה שלהם. אין מורה טוב יותר מאשר החיים עצמם.
בעיני, אם הם גם רדפו את חלומותיהם, הם גם מצליחים.
תודה דוד
[ תגובה ]
6 מאי 2010 ב 22:53
שרון,
איזה פוסט נפלא! זה לא מדהים איך באותם רגעים בחיים לפגוע בנו ולגרום לנו לחשוב עמוק כל כך על הערכים שלנו והאמונות?
זוהי שיחה שיש לו בארוחת ערב עם בקבוק יין טוב וחברים טובים עוד יותר!
כריסטי
. - הבלוג האחרון של כריסטי = Dutilly .. סוד ההצלחה האולטימטיבית! = -.
[ תגובה ]
שרון הרטמן תגובה:
11th, 2010 בשעה 04:44 מאי
אין ספק שזה כריסטי!
וכן, שיחה נהדר להיות עם friiends!
בברכה,
שרון
[ תגובה ]
6 מאי 2010 ב 08:04
היי שרון!
אני לגמרי מקבל את הנקודה שלך. אני מניחה שיש מרכיב מוסרי, כי בסוף מגדיר סוג של אדם אנחנו ... נורמות אלה תואמים האמנה שאנחנו לא בחר, אבל זה שולטים בחיינו כחלק מהחברה. אבל, הוא המיקום של החבר שלך באמת "חוכמת רחוב", או זה הולך מעבר לנקודה זו במונחים של אתיקה?
מבלבל ... אולי האנגלית שלי?
אני חושב בעסקים בקריירה המקצועית, כנראה שילוב של "פקחות" הן בדרך כלל עובד טוב יותר
Saludos
. - הבלוג האחרון = של עומר .. אסטרדה . Notas sobre אל Genio y el método = -.
[ תגובה ]
שרון הרטמן תגובה:
7 מאי 2010 ב 11:28
היי עומר,
למעשה עמדת החברים שלי לא היה. הבחירה שלו לא משלם את דמי מה הניע אותי לחשוב על הרופא ואז עושה את הקשר בין חוכמת רחוב או ספר חכם.
אני מסכים איתך ... שילוב של שניהם יהיה להוכיח חזקה מאוד בחיים
תודה עומר
[ תגובה ]
6 מאי 2010 ב 07:46
היי שרון, חוכמת רחוב נהדר, אבל אתה צריך יותר כדי באמת לשרוד. אני יודע, אני גדלתי בבית חד הורית היא שכונה קשה. חוכמת הרחוב הפך definetly לי הקורא לאנשים טוב, נתן לי יתרון, אבל אני תמיד הרגשתי כאילו אני מנסה להדביק את כולם. חינכתי את עצמי, אבל זה לקח הרבה יותר זמן. לקרוא את הספר שבספרו. זה ספר נהדר שעוסק עם כמה בעיות אלה, איך אנשים הופכים מי הם.
[ תגובה ]
שרון הרטמן תגובה:
7 מאי 2010 ב 23:33
היי ריינה,
שיש גם הוא שילוב מנצח ... כמה אנשים יודעים רק דרך אחת. אני מאמין שהחיים הם המורה הגדול ביותר שלנו וכל דבר אחר הוא יתרון!
שלו מצחיק שאתה מזכיר את הספר הזה. חבר נתן לי אותו לפני כמה זמן ואני אף פעם לא לקרוא את זה ... עכשיו, אני הולך לקרוא אותו.
תודה רבה
שרון
[ תגובה ]
6 מאי 2010 ב 07:12
היי שרון,
בימים אלה אולי הדברים האלה קורה בתדירות גבוהה יותר.
אבל אני חושב שאתה לא יכול להיות רק ספר חכם, לא תוכל לשרוד אם אתה לא "חוכמת רחוב" גם.
אבל כמו שאמרת "מה שאתה נותן, אתה מקבל בחזרה" ....
לחיים
ראיסה
. - הבלוג האחרון = ראיסה של גארידו .. Invertir en Educación ¿Crecer o לא Crecer? = -.
[ תגובה ]
שרון הרטמן תגובה:
11th, 2010 בשעה 16:43 מאי
נכון ראיסה,
שילוב של השניים יתברר חזק מאוד!
בברכה,
שרון
[ תגובה ]
6 מאי 2010 בשעה 12:20
היי שרון,
אני מאמין כי שילוב של חוכמת הספר ואת חוכמת הרחוב הוא הטוב ביותר סביב כל הגישה לחיים מוצלחים! כמו רבים אחרים בשבט המאוחד, אני תוצר של חינוך רב ... כל הדרך עד לתואר שני. כמו רודני כאמור, לאנשים שרוצים קריירות מסוימים, תואר הוא הכרטיס היחיד שלהם לקריירות כאלה. אבל, אני גם מאמין בכוחו של יזמות חושב שכל הצעירים צריכים בשלב זה או אחר בשנים שלהם גוברת, צריך למכור משהו כדי ללמוד איך זה כדי ללחוץ על דולר.
פירסום נהדר! זה הגיע הרבה החשיבה שלך קוראים!
מרי לו
. - הבלוג האחרון = מרי לו של קייזר .. פרנסה עם התשוקה שלך: מכתב מונטריי = -.
[ תגובה ]
שרון הרטמן תגובה:
7 מאי 2010 ב 11:41
היי מרי לו,
אני מסכים איתך 100%. אני מאמין כי אין מורה יותר מאשר החיים עצמם, כל דבר נוסף ללמידה כי היא יתרון.
שילוב יוכיח את עצמו כדי להיות חזק מאוד בעולם העסקים.
כל עוד אנשים אחרי התשוקה שלהם, כך או כך, תשוקה שתהיה הדלק כדי לעזור להם לחתור להצלחה.
בברכה,
שרון
[ תגובה ]
6 מאי 2010 ב 12:10
זה שרון נהדר!
איזו דוגמה מצוינת למה שיווק רשתי הוא התשובה לכל כך הרבה אנשים, שלא לדבר על כל "מה שאתה נותן (או לא נותנים) חוזר אליך!
תודה על שיתוף מידע זה נהדר
הרבה ברכות,
קרלה Setchel
. - הבלוג האחרון = קרלה של Setchel .. אני יכול להרוויח כסף נוסף כל עוד אני על נכות ביטוח לאומי? כן! = -.
[ תגובה ]
שרון הרטמן תגובה:
11th, 2010 בשעה 03:52 מאי
אז נכון קרלה, שיווק רשתי הוא כלי נהדר עבור כל אחד!
בברכה,
שרון
[ תגובה ]
6 מאי 2010 ב 11:20
היי שרון,
תודה על שיתוף זה הסיפור איתנו. אני חושב את החברים שלך לא מצליח לראות איך ברוך הוא ואיך הוא יכול להיות אסיר תודה, לא? זה לא הספר וגם לא חוכמת רחוב. כאשר מדובר על ההבחנה של שניהם, אני חושב שזה בסדר ואפשרי להיות שניהם. אדם הוא רק או בעיקר בבית הספר חכם יכול להיות קשה להבין כי הספר להיות חכם יש מגבלות שלא ניתן להתגבר עם הספר להיות חכם. אז הוא צריך ללמוד להיות ברחוב חכם, יותר מדי. שיווק באינטרנט הוא ללא ספק כמובן גדולה על זה!
שיהיה לך יום מבורך ולטפל
חיים אמיד
אוליבר
. - הבלוג האחרון = של אוליבר Tausend .. מה היא ההזדמנות הטובה ביותר בשיווק רשתי? גילוי אנטי הסוד השני = -.
[ תגובה ]
שרון הרטמן תגובה:
11th, 2010 בשעה 03:54 מאי
היי אוליבר,
אני גם מסכים כי שילוב של שניהם יכול להיות נכס אדיר ולהוכיח חזק מאוד בעולם העסקים.
בברכה,
Shaorn
[ תגובה ]
6 מאי 2010 בשעה 12:27
אני חושב שזה לא יכול להיות כזה הדיכוטומיה. אדם יכול לבלות שנים רבות בבית הספר עדיין לא יצא ה-טוב יותר. אדם יכול לחיות ברחובות ולצאת לא ה-טוב יותר. למעשה, גם מי הולך חיי בית הספר ברחובות יש את ההזדמנות כמו כל מי חוכמת רחוב. אני חושב חוכמת אמיתיים שיש להם יישומים מעשיים אמיתיים בחיינו יכול לבוא בכל מקרה - ברחוב או בחדר הכיתה. יש פרופסורים גדולים רבים המשלבים חוכמת הרחוב שלהם עם חוכמת בספרם. לי כל כך, המפתח הוא ללמוד משהו שאנחנו יכולים להשתמש בו כדי לעזור לנו להצליח בחיים, ושני ספרים החיים יכולים ללמד את זה, את הרחובות ואת הקמפוס יכול ללמד את זה - אז לא שלה כל כך הרבה מקום, אבל האדם הלומד ומשתמש זה ללמוד לעשות שינויים חיוביים בחייהם - על בסיס פילוסופיה זו, הייתי רוצה לראות אנשים ברחוב יותר חכמים, שגם הם בעלי תואר ראשון ובוגרי מכללות יותר שהם גם חוכמת רחוב - בחיים, מאפשרת לנצל את כל ההזדמנויות, בו מטילה על הצלחה של ממש.
ד"ר צ'אק
[ תגובה ]
שרון הרטמן תגובה:
11th, 2010 בשעה 04:06 מאי
לא יכולתי להסכים יותר איתך ד"ר צ'אק! עלינו ללמוד את כל זה! אין מורה יותר מאשר החיים עצמם.
כמו שאמרת, המפתח הוא בלמידה ...
... שאנשים ללמוד משני הצדדים, ולהשתמש ללמוד לעשות שינויים חיוביים בחייהם ...
תודה על שיתוף המחשבות שלך,
כדי לנצל את כל ההזדמנויות,
שרון
[ תגובה ]
5 מאי, 2010 בשעה 11:51
היי שרון,
השאלה הגדולה, אבל אני חייב להוסיף כי היא מה אתה רוצה לעשות בחייך? הקריירה מסוימים דורשים תואר אקדמי ולכן באמת אין ויכוח. כפי שהצהרת שאתה בן רוצה להיות רופא ומה עם המורים. אני לא חושב שמישהו באחד המקצועות האלה טוב יעשו אם אנשים לא ללכת לקולג' חושבים שהם יכולים ללמוד את זה בכוחות עצמם.
עכשיו עם זאת אמר, אני רוצה את הילדים שלי ללמוד באוניברסיטה אבל לא רק לחינוך. אני יודע ומבין כי המכללה היא הרבה יותר מזה, אבל מצד שני, אני מדבר איתם באופן קבוע על יזמות, כמו גם כדי שידעו כי הם עלולים להיות "עבודה" רק מתחיל אבל בסופו של דבר להיות הבוס של עצמך ואת מקבל המולה שלך היא הדרך ללכת.
. - = רודני Gainous הבן של הבלוג האחרון .. ? האם חברים שלך קוראים לך מוזר = -.
[ תגובה ]
שרון הרטמן תגובה:
11th, 2010 בשעה 04:14 מאי
כן, מאוד שלה נכון מקצועות מסוימים דורשים תואר ...
אבל ... אם נלמד לנצל את כל הזדמנויות בחיים, גם הספר ברחוב, נהיה כל כך גדל לעשות זאת.
אני גם רוצה שהילדים שלי לחוות את המכללה, אך גם רוצה שהם הבעלים של חייהם! אני רוצה שהם יידעו שיש להם אפשרויות בחירה בחיים.
בברכה,
שרון
[ תגובה ]
5 מאי, 2010 בשעה 23:47
היי שרון!
זהו נושא שגורם גירוי מוחי. אני רואה את שני הצדדים של המטבע אבל בסך הכל הייתי חייב להסכים כי חוכמת הרחוב לוקח את העוגה. עם זאת, נראה כמו בכל אחד המצבים פיתוח החינוך האישי הוא בסופו של דבר, הקלף המנצח. ככל שאתה יודע יותר, אתה יכול לתת בחזרה.
ביטוח או ללא ביטוח ... אני לא מאמין שהוא לא משלם את החשבון!
חופשי על הבר,
חתך
[ תגובה ]
שרון הרטמן תגובה:
11th, 2010 בשעה 04:20 מאי
היי ניק,
אותו אדם יכול ללמוד את שני הצדדים של המטבע יהיה להוכיח להיות מאוד חזקים.
אנחנו צריכים להמשיך ללמוד מהחיים כי אין מורה יותר!
חופשי על הבר,
שרון
[ תגובה ]
5 מאי, 2010 בשעה 23:43
שרון,
נקודות טובות ואני מאמין ימין, חוכמת רחוב יותר טוב.
אנשים שאינם מיומנים באזור פעמים רבות לא יכול להתמודד אם הם היו צריכים לעשות שינוי. רחוב אנשים חכמים תמיד מוכנים ומחפשים שינוי. אני אוהב את הסיפורים האישיים הם באמת להביא את הנקודה.
רון שרווד
. - הבלוג האחרון = רון שרווד .. כמה להיטים בסיס יומי לתדלק את תחילתה של רשת שיווק שלך עסקים הצלחה הבית? = -.
[ תגובה ]
שרון הרטמן תגובה:
11th, 2010 בשעה 04:41 מאי
אז נכון, לפעמים אנשים שהם מיומנים בתחום מתקשים עם שינוי, שלא כמו חוכמת רחוב, אשר תמיד מחפשים שינוי ... עלינו משתנה כל הזמן להמשיך לגדול.
תודה על שיתוף רון.
בברכה,
שרון
[ תגובה ]
5 מאי, 2010 בשעה 08:44
אף על פי ספר חכם תמיד שימושי, במשק זה, כל אדם לעצמו. רחוב חכם תקבלו יותר בעולם של היום.
בואו נודה על האמת, הכל הפוך. אין כמעט תלמידים הלומדים להיות רופאים, עורכי דין וכו 'אלה מקצועות הגדולים פעם שננקטו על ידי האח הגדול. גם חברות הביטוח הן רעוע.
אז מה עושים? לסמוך על עצמנו. זה זמן נהדר לקפוץ לתוך התשוקה שלך בחיים. כאשר אני מקבל לקוח מתלונן כי הם לא יכולים למצוא עבודה, אני תמיד שואל: מה התשוקה שלך? ואז לשדל אותם לכיוונים לפעול ולחיות את חלומם.
הצבעה למעלה על חוכמת רחוב.
. - הבלוג האחרון = דונה של מריל .. מה ברביזון צריך לעשות עם שיווק באינטרנט? = -.
[ תגובה ]
שרון הרטמן תגובה:
11th, 2010 בשעה 16:27 מאי
היי דונה,
כן, אלה הם זמנים מאוד רעועים ועלינו ללמוד לסמוך על עצמנו.
אם יהיה נפלא לראות יותר אנשים בעקבות התשוקות שלהם, ולחיות את חלומותיהם!
בברכה,
שרון
[ תגובה ]